Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Kyoto. Meer weten? Ontdek meer
Isaak
24 mei 2026 om 21:28
Zeer lekkere sushi, iets prijziger maar zeker de kwaliteit waard!
Fabian
28 apr 2026 om 19:42
geen lekkere sushis
Shereen
7 apr 2026 om 14:41
Food was amazing, as always! They even accommodated my request to make my food a bit spicier, and gave me extra spicy sauce. Would highly recommend
Rhune
19 feb 2026 om 18:27
Verkeerde rol ontvangen